Benvinguts a aquest blog. La intenció és donar a conèixer, a qui li pugui interessar, els viatges que he anat realitzant des de fa uns anys arreu del món.

Ho penso fer des d’un punt de vista descriptiu del recorregut que he realitzat, però també des del punt de vista de les meves observacions, impressions i aspectes a tenir en compte, segons el meu criteri, per si algú vol anar-hi.

Cal dir que la majoria de viatges els he realitzat conjuntament amb la meva dona i el meu fill. Per altra banda, a causa de les nostres aficions muntanyenques, el nostre interès per viatjar a un país o zona del món, ha estat moltes vegades geogràfic o faunístic, realitzant-hi alguna activitat muntanyenca.

Naturalment acceptaré i intentaré contestar al comentaris que em feu.

Per començar, dir-vos que escric aquest primer post des d’un alberg de Kawaguchiko al peu del Fuji al Japó. Per tant, els següents posts seran sobre el viatge que estem acabant pel Japó.

Espero que us agradi i que en pugueu treure algun profit de les nostres experiències.